tisdag 1 januari 2019

FO december


Gott nytt år! Den 30/12 maskade jag av min Toast wrap med en three-needle-bindoff. Det skulle egentligen sys med maskstygn men jag tycker det blev snyggt med en tydlig vit ”söm”- jag hade ändå inte fått till en osynlig söm med mönstret. Garnet räckte inte till en 65 lång tub som mönstret föreskrev, utan jag fick nöja mig med ca 10 cm kortare. Så den är ganska tight runt halsen, men det blir bara varmare tänker jag. Nöjd! Det tog sin tid, har verkligen tragglat på med den på bussen de här månaderna. Vi ses 2019 i nya bloggen!  (Jag har köpt en blogger-app idag för 30 kr som inte funkade, men jag kunde åtminstone lägga in den här bilden med den... Hade gärna även kunnat flytta texten snyggare, men det får vara såhär nu.)
/miastick

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar