lördag 1 september 2018

UFO september

Jag har inte riktigt hängt med i kal:en i sommar känner jag, det beror dels på att jag har färre UFO:n som jag vill göra färdiga och dels på att jag tycker det är svårt att blogga på min iPad, dela bilder etc. Nu måste jag först ladda upp en bild på Ravelry för att få in den här eller i min egen blogg. Krångligt. Någon som vet någon bra app (gratis) som fungerar? (Jag har en dator också, men använder den sällan.)
Mitt UFO för september är den här stora rektangeln i tunn lammull och silkemohair. Båda garnerna från magasin duett. Jag ville bara sticka med kvaliteterna och färgerna och vet fortfarande inte om jag håller på att sticka en poncho eller en ”balloon top”. Härligt är det iaf, och halvpatent är en favorit!

/miastick

1 kommentar:

  1. Jag använder BlogTouchPro, var inte så dyr och fungerar fint!

    SvaraRadera