tisdag 3 april 2018

Ufo april

Lottdragningen gjorde att mitt ufo för april är min breathing space tröja. Efter att ha inventerat den så kan jag konstatera att jag i princip bara har gjort mudden runt halsen. Det vill säga bara precis har börjat. Och så kan jag ju inte ha det.
Eftersom att april är en helt galen månad förr oss med många aktiviteter. Det är ett antal kalas som både skall gå pås och genomföras samt att det är sockmadness tävling och Vottedille utmaning känner jag att jag tyvärr måste sätta ribban ganska lågt för att över huvud taget ha någon som helst chans att genomföra det.
Målet får således bli att bli klar med det enfärgade partiet uppe över axlarna så att jag sen är redo att börja på randningen. Med tanke på att jag stickar största storleken och stickor 3,5 så kommer det att ta sin lilla tid ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar