torsdag 1 februari 2018

Vinst december! FO januari, UFO februari

Tusen Tack Siv Hansen, för den fina vínsten från december 2017! En materialsats till en mössa! När 2018 års UFO-FO-blogg startade glömde jag faktiskt att gå in och kolla på UFO-FO 2017, så det blev verkligen en överraskning när jag fick paketet.

Nu gäller det att tänka ut hur jag kan randa på bästa sätt eller finna ett passande mönster!


Januari UFO blev klar i tid! En lättviktig poncho som jag just bestämt att den får flytta hem till min syster. Den är snygg men jag tror inte jag kommer använda den speciellet mycket och förhoppningsvisanvänder hon den mer på sina kalla breddgrader.


Äntligen lite ljusare och februari, dags för nytt ufo! Målsättningen blir att göra klart bål och nederkant på sonens jacka som stickas i Esther-garn.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar