måndag 29 januari 2018

Februari ufo

Eftersom jag är klar med mitt januari ufo, knit for tits, så har jag lottat fram mitt ufo för februari. Det är inte så gammalt egentligen då jag la upp till det i december men det är likväl startat förra året. Lotten föll nu på mina vinstrumpor som jag skall ge bort i present. Då dessa har ganska många fler maskor per varv, är tvåfärgsstickade och ganska mycket högre än vad jag normalt sätt stickar mina strumpor så tror jag att det kan vara lite utmanande att sticka till och med en strumpa. Så målet får faktiskt vara lite mediokert och säga att jag hoppas att jag har stickat skaftet på första strumpan och helst påbörjat hällappen. Givetvis skulle jag inte bli ledsen om jag hinner längre än så men det får vara mitt minimi krav.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar